Wat zijn projecten en hoe moet een bestelling geplaatst worden?
In tegenstelling tot de meeste webshops kan je in framaz.connect geen producten toevoegen aan een winkelmandje, maar wel aan een project. Door achter een product op het map-icoontje te klikken zal deze toegevoegd worden aan “Mijn huidig project” of het project dat je geopend hebt.
Je kan meerdere projecten opslagen en bewaren, en projecten kan je bestellen. Hierdoor beschik je over oneindig veel ‘winkelmandjes’ die beschikbaar blijven tot een project eventueel in uitvoering gaat. Opgeslagen projecten zijn terug te vinden via het drop-down menu en Projecten aan te klikken.
Alleen gebruikers met order en admin rechten kunnen bestellingen plaatsen. Gebruikers met bruto en netto rechten kunnen wel projecten aanmaken, deze kunnen door uw collega’s geraadpleegd en eventueel besteld worden.
Wat zijn voorraad items en hoe de opgegeven leveringstermijnen interpreteren?
De opgegeven voorraad is de minimum beschikbare hoeveelheid die wij in stock hebben te Aartselaar, een bijkomend +teken geeft aan dat er extra in bestelling zijn.
De levertermijn is vermeld in weken en is opgegeven door de leverancier, steeds onder voorbehoud, en zonder rekening te houden met transport frequenties.
Ik weet niet welke producten ik voor mijn project kan gebruiken, of hoe ik ze moet samenstellen. Kan er mij iemand bijstaan?
Framaz is een firma van vlees en bloed, we helpen u als professional graag verder. U kan steeds telefonisch of via mail contact met ons opnemen. Op afspraak is een bezoek aan de showroom ook mogelijk.
Wat is RECUPEL en BEBAT?
De Recupel-bijdrage is het bedrag dat u betaalt bij de aanschaf van een nieuw elektrisch en elektronisch apparaat. Met de inkomsten van deze bijdragen coördineert en organiseert RECUPEL de inzameling, sortering, verwerking en recyclage van afgedankte elektro-toestellen in België.
Bebat geeft gebruikte batterijen een nieuw leven, door ze in te zamelen, te sorteren en te recycleren.